Sol och värme

2013-11-04 / 12:37:27 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag är så trött på Sveriges gråa, trista äckliga väder nu och vill bara bort! Har hittat så billiga resor och skulle inte tveka en sekund på att åka! Men då kommer det där jobbiga dilemmat. Åker jag nu så kommer jag inte ha råd att åka till USA till våren. 

Jag vet verkligen inte vad jag vill och det är ett jättejobbigt val. En vecka med sol och bad skulle göra mig så gott nu. Men tanken på att det kanske inte är så varmt som jag har har föreställt mig finns och då är det typ ovärt. Sen tanken på att klara mig 3 månader till våren utan att åka till USA är också skrämmande. Jag vet inte om jag skulle palla det. 

Hjälp..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0