Men hej

2013-11-13 / 18:54:32 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej alla mina miljoner bloggläsare! Hoppas att ni har haft en lika solig dag som jag. Eller som oss här i Stockholm. 

Nerverna för imorgon börjar komma nu och jag brukar inte vara nervös inför arbetsintervjuer men det är så att jag inte är hundra på om jag vill ha det här jobbet. Usch va otacksam jag är! Några snabba beslut som ska tas om jag eventuellt får det. Men det återstår och se. 

Nu ska jag umgås lite med min kusin och hans kompis som precis har kommit. En liten överraskning till mamma, hon visste inte. Därför jag inte kunde säga något igår. 

Jag har en annan sak som jag funderar över och tänkte att jag skulle bli glad om ni ville hjälpa mig. Jag har funderat på att färga håret sådär mörkmörkrött igen som på bilden i något inlägg nedanför. Vad tror ni? 






Kommentarer
Postat av: du vet nog vem hehe

dooo it snygging!!!

2013-11-13 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0