Juldesign

2013-11-30 / 23:43:41 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Mina damer och herrar, ni förstår inte hur förväntansfull jag är på den där designen som kommer upp inom kort. Jag har världens bästa designer som ska ha världens fetaste tack i hela världen som gör det här åt mig. Jag kollade igenom dom där koderna lite snabbt idag och ba WTF? Designen kan jag göra, eller typ en header. Är ju inte helt lost i Photoshop men sen ska skiten kodas in också. Tur att jag har bästa http://lovisio.blogg.se/ som fixar åt mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0