Godmorgon

2013-11-03 / 09:36:59 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon på er! 
Idag vaknade jag vid åtta och kunde absolut inte somna om. Jag är verkligen ingen morgonmänniska men jag somnade väldigt tidigt igår och vaknade därför tidigt idag. När jag vaknade var det jättekallt i mitt rum och det ända jag tänkte på var hur mycket jag bara ville vända på mig, titta på världens finaste människa som sover bredvid, krypa jättenära och somna om. 

Men istället ska jag knalla iväg till Ica och se om det finns några färska frallor vi kan mumsa på till frukost. Så himla snäll som jag är. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0