Godmorgon

2013-11-19 / 07:52:56 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Eller god och god. Tidigt som fan är vad det är och jag är ju som sagt ingen morgonmänniska. Men idag ska det tjänas lite pengar och då är det bara att kämpa sig ur den där sängen. Spelar ingen roll att det bara vart 3 timmars sömn. Ska jobba med mamma inne på småbarn idag, kan passa trötta mig att läsa sagor hela dagen. Det här med att byta blöjor är kanske inte min starka sida dock. 

Skulle börja klockan nio men nu blev det ändrade planer och man börjar vid åtta istället. Jag som hade tänkt stänga ögonen en stund. Men men. 
Latero guys! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0