Gestblokk

2013-11-09 / 17:55:30 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()


Hej alla Filippas vänner! Jag heter Lovisa och det är jag som är hipstern med triangel på min twitter ava, där uppe ser ni vad som händer på torvalla just nu (har skitont, no pun intended).  
Jag är i alla fall Filippas favoritperson i hela världen att jobba med (det är ömsesidigt) och har gjort this beautiful beautiful bloggdesign. 

Vi har det trevlig här på jobbet och pratar om USA och skolpolitik samt äter och planen är att forsätta med det en timme till. Imorgon em har Filippa tur för hon jobbar med mig då också :-) 

(Smygbild på Filippa)

DAGENS ROLIGA FAKTA: Saturnus ringar är gjorda av stora isblock, de är synliga för oss eftersom att det är solljus som reflekteras i dem.  

Fin randombild i filippas mobil  

Hejdå filippas kompisar *vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0