Fy för fotboll

2013-11-19 / 23:28:57 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nä hörrni. Fotboll är inte mycket att hänga i julgranen asså. Det var ju lite kul där ett tag tills Ronaldo visade vad han hade fått sina ben till. Egentligen skulle man ju kunna ha en landskamp mellan Zlatan och Ronaldo. Dom andra hjälpte ju inte till så mycket ändå. Eller Källströms hörna var ju ganska bra lagd. 

Nu ser jag fram emot att krypa ner i min säng och ha en skön sovmorgon imorgon. Välbehövlig efter dagens ljudnivå. 

Den här veckan är också fullspäckad och jag har en hel del att se fram emot nu. Det känns riktigt bra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0