Födelsedagsfirande

2013-11-14 / 19:28:52 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! 

Har precis krängt oxfilé och rostade rotfrukter till middag och ligger utslagen i soffan nu och kollar på lite hockey. Snart blir det dags för tårta. 

Intervjun idag kändes ganska bra och vi pratade om ett eventuellt kassajobb istället för att stå i kök och det skulle passa mig mycket bättre. Så jag nu är jag mer positivt inställd till det och. 20 timmar i veckan skulle passa mig ganska bra nu till att börja med. Kanske att man ev kan plugga och jobba efter jul. 

Tänkte passa på att gratta min mamma på hennes 40-årsdag och min lillebror på hans 14-årsdag. Jag älskar er knäppisar! 









Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Tack för den fina blomman ❤️ Älskar dig 😘

2013-11-15 @ 00:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0