Dag 20

2013-11-02 / 13:10:02 / Permalink / 30 dagar / Trackbacks ()
Den här månaden
 
Eftersom det bara är den 2a idag och november är min hatmånad så tänker jag skriva om oktober.
Jag har för mig att oktober började ganska trögt, jag jobbade en del. Var i stallet och gjorde allt för att få tiden att gå. Sen den 11e så var jag och min lillebror på en hockeymatch som var riktigt bra. Helgen efter var helt fullspäckad. Träffade brudarna från gamla klassen och började äntligen packa min väska.
Oktober i år var en av de bästa månaderna i mitt liv. Jag fick äntligen resa till USA. Ja, min tid där har ni ju sett bilder om så tänker inte tjata om det men det var helt underbart. Sen var jag hemma igen den 26e, tiden bara flög förbi och jag kunde knappt fatta att jag var på väg hem redan när jag satt på planet.
Det var oktober det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0