Dag 19

2013-11-01 / 21:59:03 / Permalink / 30 dagar / Trackbacks ()
Det här ångrar jag

Man ångrar väl småsaker hela tiden. Just nu ångrar jag inget men det finns en del saker som jag hade kunnat gjort annorlunda så mitt liv skulle sett annorlunda ut. Men det är inget jag ångrar. Jag ångrar inga beslut jag har tagit eller något sånt och jag har gjort ganska så konstiga saker i mitt liv. 

Jag tror inte riktigt på att ångra. Jag gjorde det jag gjorde av en anledning och då känns det dumt att ångra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0