Bucketlist

2013-11-08 / 13:47:24 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ni vet säkert vad en bucketlist är men om det skulle vara så att ni inte vet så kan jag förklara lite snabbt. Det är en lista på saker som man vill göra i livet innan man dör. Det kan vara allt ifrån att uppleva saker till att rädda ett liv. Jag tänkte att jag idag skulle dela med mig av min bucketlist.
 
My Bucketlist
 
Ställen jag vill besöka
Australia Zoo
Disneyland i LA
New York
Las Vegas
Tomorrowland
Grand Canyon
Dubai
Kinesiska muren
 
Saker jag vill göra
Hoppa fallskärm
Tatuera mig
Skaffa en hund
Flytta hemifrån
Köpa en Porsche Cayenne
Gå på en Masqueradefest
Något som får folk att tappa hakan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0