Att sakna

2013-11-29 / 13:26:36 / Permalink / Tankar & Funderingar / Trackbacks ()
Att bo 50 mil i från sin ena förälder och i princip aldrig träffa den suger ashårt. Vet ni vad som sög ännu mer? Att behöva välja vem man ville bo hos. Även om jag kan ärligt säga att jag är glad att jag valde att bo med min mamma för vi har en bättre relation. Men jag önskar att jag hade min pappa lite närmare. Jag önskar att jag hade en bättre relation med min pappa. Och en bättre ekonomi och mer tid så jag kunde hälsa på honom oftare. Han har varit i Stockholm två gånger sen jag var nere sist i somras och vi har inte hunnit ses en ynka minut. 

Men nu är valet mitt, jag är 18 och kan välja att flytta var jag vill. Men jag har mitt liv i Stockholm. Jag har fler öppna dörrar och det känns som att jag är rätt ändå. 

Men just nu saknar jag otroligt. Någon annan jag saknar är min fyrbenta bästis som jag växte upp med, delade födelsedag med och som alltid hade en lucka i sin korg till mig. 



Mina föräldrar gillade att göda mig när jag var liten. Därav de extra kilona :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0