2013-11-04

2013-11-04 / 10:12:14 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon kära ni. 

Jag har precis vaknat, med samma huvudvärk som jag somnade med igår. Det är det värsta jag vet. Man känner sig bara jättetung och vill mest somna om. 

Tycker det är så mysigt att bara ligga och dra sig i sängen och sätta på tvn. Kolla på något skitprogram innan man bestämmer sig för att gå upp och äta frukost. 

Idag har jag inga speciella planer. Jag ska träna ikväll med mamma, det ska bli så skönt! Jag hoppas att man kan få lusten tillbaka och börja hänga där igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0