Sihs 13

2013-12-02 / 00:01:54 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Lite konstigt att man inte har varit på plats i Globen i år. Har varit där de senaste fyra åren och nu känns det bara som att det inte ens var aktuellt. De senaste tre åren har jag varit där med skolan. Vi tog upp nästan en hel läktare med våra limegröna Realtröjor. 

Men kollade lite på det på tvn och SVT play idag och blir imponerad av svenskarna. Tarvligt nedslag för Angelica och jag kunde knappt ta ögonen ifrån Anton. Han är en sån häst man själv bara kan drömma om, uppskattat värde 30 mille. Det är ju inte så att jag skiter pengar direkt. Inte för att jag skulle kunna rida honom heller men ändå. 

Saknar pållarna <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0