Nobeldagen

2013-12-10 / 08:02:41 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Men godmorgon! Tidigt som fan och jag har 13 och en halv timmes jobb framför mig. Inte det roligaste jag har hört på länge. Men men, det får dagen att gå. 

Ska kila in och bråka med dom små barnen om en halvtimme och ikväll är det ishallen som väntar mig. Jobbar alltid extra på A-lagsmatcherna. Inte så kul men det är pengar det med. 

Ska ta en nap på 25 min nu. Kommer lagom hinna somna innan det är dags att kliva upp igen. Vi hörs senare peeps. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0