Godmorgon

2013-12-01 / 09:33:20 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej och glad första advent! Om man säger så..

Jag är uppe långt före min hjärna idag och sitter nu i ishallen. Det kommer inte hända speciellt mycket idag då det bara är en match och den är en timme efter jag har slutat. 

När min klocka ringde imorse så var det kolsvart ute och jag trodde att den skojade med mig. Men det var bara att ta klivet ur sängen och möta kylan. Tände alla adventsljusstakarna och lite ljus på bordet och satt där och åt för nig själv. Det var ganska så mysigt faktiskt. Även om klockan var alldeles för tidigt. 

Kollade på julkalendern en timme innan den gick på tvn och den kan säkert bli bra. Inget slår ju Mysteriet på Greveholm. Det är ju lätt den bästa julkalendern någonsin! Men den här verkade ganska lovande också. Nej, man blir aldrig för gammal för julkalendern! Har en med choklad också hemma. 

Vad tycks om nya designen? Visst blev det bra!? Jag diggar det starkt. Speciellt om man kollar från datorn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0