Godmorgon

2013-12-12 / 06:24:53 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Att man kan bli så sjukt trött av att jobba. Bussresan hem igår var hemsk, höll på att somna hela tiden. Sen när jag kom hem så störtade jag in i duschen, petade i mig lite mat och sen var det bara sängen för hela slanten. Jag gissar att det kommer bli liknande ikväll. Mina ögon svider av trötthet. Imorgon är det dessutom Lucia och vi ska vara på plats på jobbet vid 6.30. 

Nu ska jag snart kila till bussen. Vi får se om jag pallar skriva i eftermiddag. Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0