Äntligen lördag

2013-12-14 / 12:47:16 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej och godmorgon på er! Det var riktigt skönt med en sovmorgon idag. Precis vad jag behövde. Nu vet man aldrig när nästa kommer. 

Idag ska jag åka och kolla på när min lillebror spelar match, sen förbi centrum en sväng och förmodligen köpa ett par Johnny Bulls. Har kollat på dom så länge nu så kanske att man ska slå till. 

Sorry för lite dålig uppdatering nu men jobbet tar mycket tid och jag har inte så mycket att skriva om. Just nu skriver jag lite i min andra blogg. Den som ingen får läsa. Har en del på hjärtat som bara måste komma ut, men det blir så tråkig för er att läsa så det hamnar där. Men jag ska försöka bättra mig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0