Wow, juni next

2020-05-30 / 22:55:12 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! 
 
2020 - hur går det? Inte så bra va. En jävla pandemi slog oss i ansiktet och verkar vara här för att stanna ett tag. Men jag kikade tillbaka på mina mål för 2020 och det går bra. 
Mål inför 2020: 
- Göra årsrekord på jobbet, slå 2019. Återkommer när året är slut. 
- Uppnå budget på jobbet Hoppas kan man ju. 
- Åka på minst 3 utlandsresor. Thailand, F1 samt någon mer. Detta blir värre, F1 blir inte av pga Corona. Thailand var dock skoj. 
- Skaffa minst 2 nya tatueringar Detta ska lösas
- Flytta Om en vecka går första lasset
- Spara till ögonlaser 
- Köpa en ny telefon Haft den nya iPhone 11 pro i snart två veckor
- Köpa ny säng Skippar nog det för nu och köper en sängkappa och en gavel istället. Får se lite. 
- Blogga mer Ehm....gick ju uppenbarligen inte så bra. 
 
Gällande vattendrickadet och jägarexamen så går det också sådär. 
 
Men kul ju. Jag mår väldigt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0