Onsdag

2019-02-20 / 09:30:53 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Lilllördag, wiho. Eller nah, kanske inte. Men jag är på lite bättre humör idag.
Trodde nästan min mamma hade glömt mig men så igår så ringde hon och ville kolla läget och det gjorde mig glad. Annas har jag mest klickat på den röda luren när det har ringt. Jag har inte varit humör för att prata med någon, orkar inte höra vad de har att säga, orkar inte svara på frågor. 
Har inte orkat att planera någonting. Om jag i måndags kunde bestämma vad jag vill göra på lördag? Nä men jag vet inte ens vad jag ska göra imorgon. Jag vill bara ta det som det kommer. Jag vill inte tänka på vad jag ska göra i helgen redan nu. Jag får stresspåslag ändå.  
Ännu mindre vill jag tänka på vad jag ska göra nästa helg, gillar lösa planer som hänger och att jag kan bestämma mig ungefär 5 min innan det ska hända. 
 
Nu är det lite jobb som idag och imorgon sen går jag i ide helt från och med fredag. Mailen stängs av och telefonen sätts på mute. 
Jag ska försöka tända eld på den lilla gnistan som nu ligger där och pyr. 
Hare! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0