Måndag igen

2019-02-18 / 12:14:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Är det bara jag eller går veckorna så himla snabbt nu? Här nere blommar redan snödropparna för fullt och krokusarna är med på gång. Snart kommer väl påskiljorna med. 
 
Har ni haft en fin helg? Jag sammanfattade ju min lite kort innan och kan väl inte säga mer än att den var tung. Skickade in min inlämningsuppgift igår och var så himla stolt över mig själv att jag fick ihop det alldeles själv. 
 
Nu är det lite hektiska veckor för min del innan vi kliver in i mars. Har mycket på agendan och ska försöka att få mina dagar att gå ihop. Är fortfarande i ett riktigt bad mood, trots att jag löste inlämningsuppgiften. Men det känns som att är man redan lite känslig så behövs det inte mycket för att man ska känns sig sämst i hela världshistorian och jag är där just nu. Försöker att inte ta saker personligt men som sagt, är man redan ganska långt net så krävs det inte mycket för att man kommer ytterligare lite längre ner. 
Omsluter just nu mig själv me så lite sällskap ch människokntakt som möjligt för att bara få vara ifred. Behöver vara ifred. Sortera bland mina egna tankar. Sänka mina egna krav på mig själv. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0