Planer inför 2020

2019-12-29 / 17:59:56 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag har redan så mycket kul på min agenda inför 2020. Januari kommer att inledas med mycket jobb följt av den stora kickoffen med LFF i slutet på januari. Sen den 6 feb tar vi våra ryggsäckar och lämnar Sveriges tristaste månad och gör Thailand. När vi kommer hem kommer mars att möta mig med min 25-årsbrakfest. 
 
Sen får vi bara se vad året har att erbjuda, men jag har aldrig varit så taggad på ett nytt år och ser så mycket fram emot att 2020 ska komma mer allt och lite till. 
 
Mål inför 2020: 
- Göra årsrekord på jobbet, slå 2019. 
- Uppnå budget på jobbet 
- Åka på minst 3 utlandsresor. Thailand, F1 samt någon mer. 
- Skaffa minst 2 nya tatueringar 
- Flytta 
- Spara till ögonlaser 
- Köpa en ny telefon 
- Köpa ny säng
- Blogga mer 
 
Kommer säker fyllas på allt eftersom men detta är vad som kom upp just nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0