Slutspurt

2018-12-21 / 14:21:09 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nu är det då inte många dagar kvar av detta året. Jag sitter på jobbet och vill att de sista timmarna ska gå i raketfart nu så att man kan få gå på lite julledigt. Jag tänker att jag ger detta ungefär en timme till sen tar jag med mig mig dator och min telefon och lämnar för att komma tillbaka på torsdag igen. 
Ska försöka hinna gå en sväng på stan nu och köpa någon sista julklapp. Imorgon ska vi åka till Köpenhamn och trängas med resten av Skandinavien som ska dit såhär efter löning och göra de sista inköpen inför jul. 
 
Har ni några roliga julplaner? Eller på julen kanske man inte varierar sina planer så mycket, det kanske är mer på nyår. Har ni några roliga planer för nyår? 
 
Kanske återkommer med lite bilder från imorgon, om det går att få en bild på vyn utan att det är folk precis överallt. 
Ha en fin eftermiddag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0