Back on track

2018-12-10 / 23:39:03 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nu hörrni, är all min dåliga karma över (kan vi hoppas, så jävlig är jag inte). Jag äter min andra antibiotikakur nu och är förhoppningsvis helt återställd när den är över. Har ungefär en vecka kvar. 
Julstöket är i full gång men jag har ungeför 0 julkänsla, hjälper inte hur mycket jag än pyntar. Jag byggde ett pepparkakshus med, det skulle man kunna tro att det är Torsten som har byggt men får väl skylla på att han skulle minsann hjälpa till. Precis som att han ska hjälpa till med exakt allt. Nu när jag ska skriva detta, från att sova som en stock vid sidan om mig till att han minsann ska ligga i knät och tassen, ja den får man hålla i. Skulle försöka plugga innan, då skulle någon ligga på blocket och äta på pennan. Men vet ni, det är mina bästa spenderade hundralappar någonsin! Han är min (s)katt <3 
 
Får väl ändå säga att jag mår fantastiskt bra just nu. Det känns som att allting rullar på precis som det ska igen. Man behöver väl en liten svacka för att inse hur bra man faktiskt brukar ha det. 
Underskatta aldrig att vara frisk! 
 
Nu är klockan jättemycket och imorgon vankas det julfrukost på jobbet, det kommer bli kanonmysigt. Sen är det plugg hela dagen för min del. 
 
Vi hörs av! Bjuckar på en bild från Spanien så här i vintermörkret. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0