Richmond and Finch

2017-03-07 / 16:28:48 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Asså jag måste bara få slå ett slag för Richmond & Finchs vårkollektion. Den är ju amazing. Jag är egentligen inte någon person som gillar att ha skal på min telefon så mycket, då jag är en ganska "clean" person men inget slår Richmond & Finchs skal. Förut när jag hade min iPhone 6 så hade jag det gröna marmorskalet och det är nog det ända skal som jag har haft på min telefon i månader utan att tröttna. Men nya SS17 kollektionen är så fin, jag vill ha alla! Här är mina 3 absoluta favoriter. 
 
 
                 
 
 
     
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0