Aldrig vs Alltid

2017-03-06 / 19:27:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Vad skulle jag aldrig…

Äta? Inälvor, det tycker jag är riktigt nasty.  
Dricka? Whiskey, lite för rökigt för min smak. 
Skoja om? Beror helt på tillfälle och person man skojar med. 
Ha på kroppen? Klädesmässigt vet jag inte, men vill inte ha en spindel på min kropp. 
Vilja uppleva? Att någon i min närhet blir svårt sjuk.
Kunna arbeta med? Något som har med småkryp eller avlopp att göra. 
Säga nej till? Om en person skulle behöva min njure/benmärg/blod osv
Googla? Trypofobi, uuuussch.
Göra offentligt? Bajsa, inte ens på en offentlig toalett. 
Blogga om? Väldigt personliga saker, det är liksom min ensak. 

Vad hittar man alltid/ofta…

På ditt skrivbord? Flera anteckningsblock, pennor av olika slag, sudd, massa papper. 
Under din säng? Dammråttor, hårsnoddar, godispapper
I din jackficka? Läppbalsam, nycklar, busskort. 
Bakom din kylskåpsdörr? Vaniljyoghurt, ägg, ketchup, tomatpure, chilisås, citron, mjölk m.m. 
Vid sidan av ditt handfat? Ett ljus och en tvål. 
Högst upp i din bokhylla? Där ligger det massa sladdar och annat skit 
Längst ner i din tvättkorg? Trosor
Framför näsan på dig? Min dator
I dina tankar? Det vill ni inte ens veta, det är en salig blandning. Just nu mestadels pluggrejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0