Streeeeeesssigt

2016-11-25 / 13:45:54 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Idag hörrni, det har varit en intensvi förmiddag. Vi hade övningstillfälle mellan 8.15-11.45 och det är verkligen de bästa lektionerna. Jag hatar att sitta på föreläsningar, jag får inte ut speciellt mycket av det. Men så fort vi har övningstillfälle och vi går igenom flera fall eller övningsfrågor tillsammans med läraren på tavlan då är det lättare att ta åt sig av informationen. Man kan hänga med på ett hela annat sätt, sitta och antecka och följa med i frågan. Stor tumme upp till det. Sen vid 12 så hade vi en inlämning som skulle vara inlämnad, utskriven..Vem lämnar ens in uppgifter utskrivet nuförtiden? Vad är det för miljötänk? Menmen, så det var bara att stressa till hennes kontor för att hinna lämna in den uppgiften i tid. Jag hade inte riktigt fått till det med bilderna ordentligt så jag var dessutom tvungen att springa till biblioteket först för att skriva ut allt igen för att få med det som jag ville. Vet dock inte vad för krav hon har så vi får väl se. 
 
Nu sitter jag och överväger om jag ska orka åka till stan för Black Friday eller om jag ska skita i det. Jag ska i alla fall till affären en sväng för att köpa lite fredagsmys. Ikväll är det ju hockey på tvn som inte får missas! Packa ska jag ägna kvällen åt också. Och städa, det måste jag verkligen göra! 
Hare <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0