Vilken trött lördag!

2016-06-25 / 19:51:34 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Hoppas ni inte är allt för bakis idag, det är i alla fall inte jag. Jag drack i princip ingenting igår. Det kan vara ganska skönt det också ibland. Denna lördag har känts som evighetslång, jag är ju ensam hemma då min familj är nere i Karlskrona och firar midsommar Vilket jag ångrar bittert att jag inte följde med på då de har underbart väder och hånger hela tjocka släkten. Men men, det är lätt att vara efterklok. 
Det är jag och alla tre katterna som hänger i soffan och det enda som går på tvn är sunkig fotboll. Jag hatar fotboll, det är så tråkigt. Speciellt om det inte är Sverige som spelar, sen att de suger det är ju en annan femma. 
 
Jah har precis klämt lite pizza för jag orkade verkligen inte laga mat, det är ju sååå tråkigt att laga mat till sig själv. Ska sitta här och glo på datorn en stund till innan det börjar någon rutten film på tvn vid 21. 
 
Jag måste bara få säga något om vädret också, jag är ju trots allt svennebanan. Jävelen vad varmt det har varit idag, i alla fall här i Stockholm. Min temperaturmätare (?) i bilen visade 34 grader när jag åkte till gymmet. Kom in på gymmet där det var 21 och det var så underbart. Sen tog det ca 1.5 km på bandet så kändes det som att det var 34 grader där inne också. Jag trodde några gånger att jag skulle smälta bort. Önskar att jag hade tänkt till lite och åkt till en strand istället. 
 
HÖRRNI, idag är det bara 11 dagar kvar till vi åker till Italien. Linnea var här hos mig igår och vi pratade lite om hur vi skulle ta oss till Arlanda osv. Men inget tajmar för oss haha. Nattbussen är antingen framme en timme innan flygbussen går eller 8 min innan. Vad väljer man?! Kanske att vi hinner på 8 min men är nattbussen tre min sen, då blir det tight. Men vad gör man i stan, mitt i natten i en timme? Nog för att vi lätt skulle kunna spendera den timmen på donken, det är ju trots allt vårt favorithak. HEHE. 
 
Slut på skitsnacket, återgå till det ni höll på med så ska jag slå ihjäl lite mer dötid med någon annan väderlös syssla så hör vi någon annan gång. Puss och så. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0