Tisdag

2016-06-14 / 22:38:25 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er!
Den här tisdagen börjar lida mot sitt slut och jag har bäddat ner mig i sängen. Ska vara ärlig och säga att jag inte alls har mått så bra senaste tiden. Jag har varit stressad, tyckt att många saker har varit jobbiga och haft liten börda på mina axlar. Men idag känns allt så mycket bättre, jag har tagit tag i saker som har tyngt mig och jag har även fått fortsatt vik idag. Så jag kommer få vara kvar på jobbet fram tills dess att jag börjar plugga och det kånns så bra. Jag ska dessutom få jobba med två av de personer som betyder mest i hela mitt liv. Det kommer bli dreamteam deluxe!
 
Så som jag har sagt förut så kanns det som att allting dåligt för någonting gott med sig. Det känns så skönt när det lyfter och man känner sig fri. 
 
Imorgon är det 3 veckor kvar tills att vi åker till Italien och jag kunde inte längta mer. Tror att veckorna fram till resan kommer gå extremt fort. 
Jag gör en liten miniresa redan på torsdag, då går planet till Karlskrona. Så denna veckan bli fyra dagar, sen är det midsommar nästa fredag. Det innebär att den veckan blir fyra dagar. Sen är det bara en och en halv vecka kvar. Alltså typ 10 arbetsdagar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0