Godkväll mates

2016-06-28 / 22:53:18 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Oh herregud vad de har gjort omi appen, de får ju tänka på att en börjar bli gammal nu och inte är så haj på det tekniska längre. Så nu fick jag öppna upp burken och köra från den istället. Va sjuttton..krångla te att på de där visä. 
 
Vi går sakta men säkert mot semestern och jag ser ljusskenet i tunneln riktigt ordentligt nu. Bara 3 ynka dagar kvar till semestern och imorgon är det ju bara en vecka kvar tills vi åker till Italien. Igår hade vi 4 barn på min avdelning, vi är 17 i normala fall. Fattar ni?! 4 barn! Det är ju inga. Idag var det dock lite fler. Vi är bara ute och myser omkring nu hela dagarna. Fast imorgon är det städdag, ojoj vad vi ska röja. Allt sket ska väck. 
På torsdag ska jag tydligen ha medarbetarsamtal eller nått, chefis ska väl såga mig vid knäna. Jag är lite rädd, hon är läskig. Skämtosido, hon är grym. 
 
Nu ska jag definitivt sova för imorgon ska jag upp tidigt, som vanligt. Vi hörs någon annan gång. HEJDÅ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0