Strulinternet

2016-07-12 / 17:29:20 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Ibland fungerar det jättebra och nästa sekund fungerar det inte alls. Vi har det nästan lite för bra här borta i värmen och är långt ifrån tågolyckan om det var någon orolig själ som undrade.
Vi sitter i detta nu och dricker en bärs på ballen och väntar på att kvällen ska dra igång. I Sverige äter man middag vid 18 och sover vid 23. Här äter man middag vid 21, folk tittar väldigt konstigt om man kliver in på en restaurang tidigare än dess. Runt 22 är det som allra mest fart på restauranger och runt 00.30 har det knappt kommit folk till krogen, det blev vi varse igår. Vi var ute efter lite fest men insåg att trötta svennar orkar inte börja festen vid 02.

Imorgon har vi varit här en vecka men vad gör det när man har fler dagar kvar. Brännan har börjat ta fart och livet leker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0