Italien <3

2016-07-08 / 22:57:35 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Ciao! Haha..internationellt. Det går ingen nöd på oss här nere i värmen. Igår hade vi en lång dag på stranden följt av en mysig promenad/busstur in till Rimini. Vi käkade lite och drack väldigt god prosecco på ett ställe som jag inte alls minns vad det heter. Dit ska vi tillbaka snart för skaldjur!

Linnea har dragit på sig en jätteförkylning och ligger och snorar här bredvid. Typiskt!!
Vi har spenderat dagen vid poolen idag men det började mulna vid 15 tiden så då gav vi oss för idag. Båda är lite röda lite här och där.

Imorgon blir det poolen igen, hoppas på stekhet sol hela dagen. Nu ska brännan byggas. Skämtosido. SPF är bra grejer.

Dags att sova. Vi går och lägger oss när alla andra går ut. Trötta svennar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0