Tack för allt

2015-04-25 / 01:23:55 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Fäller en liten tår just nu. Även om jag har världens sämsta människa och inte visat min kärlek och uppskattning på så länge pga så mycket annat som har kommit i mellan så gör det ont i mitt hjärta. Jursta gård har varit en favoritplats så himla länge som jag längtar tillbaka till varje dag, mest av allt till min fyrbenta favorit som fram tills idag hade gården som sitt hem. Sen även till den genomgoa familjen Nilsson som driver gården. 

Jag har ju pratat mycket och visat honom mycket i bloggis, min ögonsten. Nu ska han flytta till Skåne. Som sagt så mår jag så dåligt över att jag inte varit och hälsat på honom på så himla länge. Bara för att få lukta, klappa och titta på honom. Men nu är det försent och det gör ont i mitt hjärta. Men jag tror att han kommer få det super med sin nya ryttare i Skåne och jag önskar de all lycka och framgång. Hans nya ägare borde vara världens lyckligaste och jag är världens avundsjukaste. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0