Som ett kylskåp

2015-04-15 / 15:17:58 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! Jag är helt slut. Körde ett bra benpass igår och ett rygg/bicepspass idag. Känner mig riktigt urpumpad och det var länge sen jag gjorde det. Ska bli bättre på att köra stenhårt gym igen för det är faktiskt det jag tycker är allra roligast och det jag får ut mest av. Är mest bara lat som springer på pass för att jag inte orkar kötta runt i gymmet. Men ändring ska det bli! 
 
Mimmi åkte för en stund sen och nu är jag alldeles ensam. Ska försöka få lite plugg gjort men det är ju lättare sagt än gjort. Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Men jag kommer nog på något. 
 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0