Piteå Havsbad

2015-04-13 / 17:42:32 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag tänkte att jag skulle berätta för er om min helg. 
Vi började utbildningen på fredagen med att hålla till på skolan, blev serverade tårta först och sen hade vi en lång föreläsning och efter det var det middag och lite andra aktiviteter tillsammans med våra phösarkollegor. 
 
På lördagen bar det av tidigt som sjutton från skolan. Vi var framme i Piteå runt 8.00 och fick då en enklare frukost. Det fanns massa gott att smaska på. Sen har min grupp aktiviteter utomhus fram till lunch. Det var ett gäng olika samarbetsövningar. Sen var det lunchbuffe och jag kan absolut inte klaga på maten, det var riktigt bra. Sen hade vi diverse föreläsningar som var rätt långdragna. Vi fikade lite mellan föreläsningarna på eftermiddagen. Sen var det dags för lite fri lek och vi valde att gå till äventyrsbadet. Det var så ruggigt kul och man blev genast fem år igen. Jag hade glömt bort hur mycket jag älskar att vara i vatten och åta vattenrutchkana. Sen kl 20 var det middag och den gjorde mig heller inte besviken, men när efterrättsbuffen kom in så höll jag på att tappa hakan. Den var enorm och jättehärlig. 
 
Söndagen började med en jättehärlig frukost följt av en lång sjukt tråkig dag med enbart disskusioner i våra phösargrupper. Sen var det fika och lunch och fika. Bussen rullade tillbaka till Luleå vid 16.30. 
 
För att sammanfatta helgen så har vi varit konstant proppmätta och lite klokare gällande samarbete och allmänt tänkande. 
Bilden från helgen fick ni ju se igår. Hade faktiskt inte med mig mobilen så mycket, det var väldigt skönt. 
 
Nu har äntligen min bästis kommit hit. Vi ska bara mysa ikväll med lite pulled pork och grönsaksdipp. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0