Läser bloggar

2015-04-10 / 00:16:42 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Jag ligger och läser och läser massa olika bloggar men glömmer helt bort att jag faktiskt driver en själv som jag vill hålla vid liv. Älskar att klicka runt på diverse bloggar, får så himla mycket inspiration överallt ifrån. Kläder, inredning, lifegoals och massa annat. 
 
Men vad har jag pysslat med de senaste dagarna då? Jag är återigen uppe i Luleå. Det känns helt okej. Skolan har dragit igång igen och det är dags att lägga på ett kol för att man ska vara i fas hela tiden. Det är mitt mål just nu, att kötta som fan och försöka klara de resterande tentorna. Var på gymmet och körde två pass idag och imorgon blir det ett fm pass. 
 
Jag vet egentligen inte hur mycket jag vågar dela med mig av det som sker just nu vid sidan av skolan men jag tror inte att någon av er som läser min blogg har sökt fastighetsmäklarprogrammet i Luleå som drar igång efter sommaren. Men har du det och kommer in, fan va skoj. Jag ska phösa dig. Ge dig en nollep som du sent kommer att glömma. I helgen, med start imorgon så ska vi på utbildning. Imorgon är det mellan 15-21.30 i skolan och sen går bussen från skolan vid 06.45 på lördag morgon till okänd ort (Piteå havsbad) . Där vi ska övernatta. Men jag kanske kan slänga upp en mobilblogg i helgen med lite bilder så får ni se vad vi pysslar med. 
 
Nu är jag dödstrött och ska sova genast. Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0