Godmorgon Stockholm

2015-04-29 / 07:08:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! eller snarare Godmorgon kanske? Så här tidigt vet jag inte när jag var uppe senast. Har efter min jobbnatt på Stuk lyckats vända dygnet så har väl sovit dryga 3 timmar inatt. Men det är likabra att passa på att vända tillbaka det nu. Förhoppningsvis så kommer jag vara riktigt trött ikväll och komma i säng i tid. 
 
Nu ska jag snart hoppa in i bilen och köra till jobbet, det var inte igår. Det ska bli jätteroligt att få hänga med allihopa en dag. Hoppas bara att solen tittar fram lite så att vi kan vara ute mycket. Vet faktikst inte varför jag gick upp så tidigt idag för nu sitter jag här med en halvtimme till godo som jag måste döda. Kanske att jag åker till jobbet nu och sätter mig och tar en kaffe. 
 
Vu får väl se om vi hörs mer idag, om inte annat så hörs vi garanterat från Kungsträdgården imorgon. Även jag måste ju få en skymt av de underbara blommorna innan det är försent. Önskar er alla en riktigt bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0