Annandag påsk

2015-04-06 / 17:07:40 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Vill bara börja med att säga att jag hoppas att ni har haft en härlig påsk, massa godis och god mat. Jag har haft en riktigt skön påskhelg. Därav dåligt med uppdatering, har haft lite annat för mig. Stockholm har bjudit på alldeles underbart väder idag. 12 grader och vårens första glass i solen. 
 
Har varit hos Jonna som har gjort sleekbrows på mig, jag är så otroligt nöjd. Tycker det är så himla fint med markerade ögonbryn som är lite mörkare. Googla gärna Sleekbrows om ni vill veta mer! 
 
Sen kan jag även berätta att jag och mamma nu har bokat vår resa till Gotland. Det var min födelsedagspresent från familjen. Vi lämnar Stockholm den 1a maj och kommer tillbaka den 3e. Det ska bli så otroligt kul att få komma över till Gotland igen. Har inte varit där sen 2010, vilket är ett tag sen. Men då spenderade jag 3 veckor på ön och älskar precis allt där. För er som inte har varit på Gotland tidigare så måste ni pallra er över dit. Sudersand och Tofta är mina absoluta favoritstränder i hela Sverige. Sen ska vi förhoppningsvis hinna hälsa på min gammelfarmor och mammas faster m. familj som bor på Gotland. Lyxigt att få bo på hotell också! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0