7e april

2015-04-07 / 14:31:22 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! Vilken härlig dag. Känner att vädert gör mig på himla bra humör. Väntar just nu på att min bror ska komma hem från doktorn så vi kan åka in till stan och njuta av det fina vädret. Hoppas att körsbärsblommorna i Kungsan har börjat blomma. Skulle så gärna vilja se det. Men det har dom väl inte än kanske. 
 
Ikväll ska jag ge mig på och slinga mammas hår med folie (om hon låter mig). Måste öva en gång innan jag kan göra det på mig själv haha. 
 
 
 
 
Ha en riktigt fin tisdag på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0