23/4

2015-04-23 / 12:07:39 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Hur härligt är det inte att vädret leverarar varje dag nu utanför fönstret?! Här i Luleå bildas det floder lite överallt pga all snö som nu äntligen smälter bort. Men jag skulle ju inte bli förvånad om det fina vädret försvinner lagom till nästa helg när jag ska till Gotland. Men enligt klart.se så ska det inte regna. Vi håller tummarna att det inte ändras. 
 
Nu är det snart dags att hoppa på bussen mot skolan för att lösa ett rättsfall om strandskydd (snark). Men jag längtar mest av allt till imorgon (inte enbart för att det är löningsdag, har ändå inget kort) utan för att jag och Carro har bestämt att börja morgonen på Clarion. Att unna sig hotellfrukost lite då och då är så fruktansvärt underbart. Clarion har den absolut bästa frukosten någonsin om ni frågar mig, den är alldeles underbar och det finns precis allt. Då är det nästan så att man studsar ur sängen kl 7.30 för att man ska få gofrulle. 
 
Men nu har jag inte tid att sitta här och såsa längre, mot skolan. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0