1:a april

2015-04-01 / 12:54:27 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Okej, hur många av er har gått på ett skämt idag på morgonkvisten? Man ligger nyvaken i sängen och det första man gör är att plocka upp telefonen och facebook (ingen hemlis hörrni) och börjar scrolla. Det första man ser är att alla Skansens djur har rymt - panik. Eller? Jag måste erkänna, och det är inte enbart för att jag är så bra men det var nog ett tag sen jag gick på ett aprilskämt. Hade mamma ringt idag och berättat om min skatteåterbäring så hade jag ropat april, april i hennes öra men igår var det ju inte första april. Så det stämde. 
 
Jag ska röra mig mot skolan om en dryg timme, har lite pyssel hemma att fixa klart först. Lite städning och packning kvarstår innan jag kan lämna, jag vill ju faktiskt komma tillbaka till något som inte ser ut som hej kom och hjälp mig. 
 
Vi hörs nog från flygplatsen sen hörrni. Ha en riktigt bra första april! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0