Allstar

2014-09-26 / 16:31:56 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hola amigos! 
Vi taggelitaggar för en utgång ikväll, lugnt flr min del eftersom jag går på penicillin men jag ska följa med ändå. 
VI ska föra hos en klasskompis och sen 23.30 går det en partybuss in till stan för fest på Allstar. 
Ni som har missat studentlivet har missat en jävligt underbar del i era liv. Jag har visseligen bara pluggat några veckor men det är typ det bästa som har hänt mig. Att bo och leva i en studentstad är något extra. Speciellt när man är student själv. 
 
Men nu ska vi tagga vidare och så hörs vi väl imorgon.
Carro och Calle kommer, det ska bli så himla roligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0